Frågor och Svar

anonym om Här går det undan!:
hur får man större bröst
Fröken Fjun svarar: Det finns otroligt många sätt (mer eller mindre beprövade) att få sina bröst att bli större, vissa tjejer får större bröst när dom börjar med p-piller, det kan ju vara något att testa eftersom man ändå alltid ska använda skydd, och om man både äter p-piller och har kondom är chansen verkligen minimal att man råkar bli gravid, har även hört något om "bravasystemet" vilket kort sagt innebär att man har vakum "koppar" på brösten under natten, och då ska tydligen kroppen reagera med att fixa nya celler och du får större bröst. Dock så vet jag väldigt lite om den metoden, det finns även både krämer och "mirakelpiller" som man kan testa, men jag vet inte hur mycket man kan lita på det, annars finns ju det solklara sättet: Bröstförstoring, men om du är under 20 är det nog inte att rekomendera eftersom brösten fortfarande kan växa. Dessutom är det bättre att försöka acceptera sig själv som man är, det är nog inte roligt att ha för stora heller, det leder snarare oftast till rygg och nackbesvär samt känsliga axlar, oavsett vad du väljer att göra så rådgör med läkare alt. psykolog före ingrepp!
Och kom ihåg:
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man bli gravid om man har mens? eller jaa, vill vara anonym men råkade ha oskyddat sex igår och har just min.. ja mens nu.. dock vet jag inte säkert om han kom men jag tror det

2010-11-14 @ 21:07:49
Postat av: anonym

Varför är det så att tjejer oftast är kåtare å vill ha sex oftare än killar, men att de pratas så lite om det? ja menar, killar snackar öppet om sex å när dom är kåt osv, men tjejer är så mycket mer anonyma...

2010-11-14 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0