Här går det undan!

Har redan fått in några frågor som jag tänkte svara på!

1. "Vad menas egentligen med "framfall??"

Fröken Fjun svarar: Ganska enkelt egentligen, det innebär att livmodern sjunker ner i slidan, om du har det (brukar oftast hända efter förlossning eller bara pga ålder, så ska du självklart kontakta läkare eller gynekolog! Men! du kan alltid träna bäckenbens musklerna så att risken minskas!
Knipövning!  Lättast att börja är att gå på toan när du är kissnödig, börja kissa, och försök sen (utan hjälp av benen) knipa ihop så det slutar rinna, när du vet hur man gör de så är det bara att träna! träna ofta, variera mellan långa och korta knip, gärna när du duschar eller åker buss eller nått annat trist, risken minskas Markant!


2. "Får jag hängbröst om jag inte sover med BH?"

Fröken Fjun svarar: S
ka jag vara helt ärlig så är chansen större att du faktiskt FÅR hängigare bröst om du konstant har på dig bh..
Vi kan ta det enkelt, en man som har fullt friska ben och åker rullstol överallt får riktigt svaga ben eller hur?
Musklerna används inte, och minskar därför i styrka, samma sak är det med bröstmusklerna! Våga vägra BH
på natten! DET GÖR JAG! :)

Knulla Lugnt/Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: anonym

hur får man större bröst

2010-11-14 @ 16:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0