Tips från Läsare!

Till er killar där ute:
till alla er killar där ute som inte vet vad ni ska göra om ni verkligen vill låta er tjej njuta och ha det skönt istället för er själva en kväll/natt så har jag något som ni kanske vill veta (:
jag och min tjej har varit tsm i snart 2 år och vi brukar ha roligt ibland ;) så en dag bestämde jag mig för att göra denna kväll till hennes och allt skulle bara handla om henne och det gör jag ofta (:
men så kom jag med en idé i mitt huvud att jag skulle pulla henne och vet ni vad?  i vanliga fall brukar det ta runt 20-40 min (ungefär huvud räkning xD ) men denna gång tog det 10 minuter ungefär och jag har en hemlighet som kanske kan göra er killar ''lite mer skön'' att ha och göra med i sängen (:
börja med att slicka henne ( om ni brukar det ) tills hon blir riktigt våt och börjar stöna så fortsätter ni bara och om ni känner att lår musklerna börjar dra så fortsätter ni slicka på klitoris samtidigt som ni retar henne litegrann med ett finger bara drar upp och ner utanför slidan.
och när jag menar slicka så menar jag inte hårt och snabbt och allt det där utan långsamt och försiktigt som en gentleman :) så trycker ni in 1 finger och bara tar det lungt in och ut sen tar ni 2 MEN om ni använder långfingret och långfingret så ska ni trycka långfingret up mot väggen och pekfingret ner ( ha helst klippta naglar ) så gör ni försiktigt in och ut fortfarande fingrarna tryckta mot olika vägar.
Det kallas tryck motG punkt (:
tyvärr tjejer funkar detta inte om ni gör det själv :(
Fröken Fjun har ändrat i stavning, inget annat!

Fröken Fjun vill även Tacka Mr. G otroligt mycket för detta mail-tips! Hoppas att fler skickar in något som Ni tycker att andra förtjänar att veta ;)





Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Mr. G

hejsan jag vet min stavning är knas :P men ajg är halft norsk så jag har en orsak ilf ^^ gillar din blogg fröken fjun! :)

2011-01-05 @ 14:20:34
Postat av: anonym

shena har en fråga, lite dum kanske, men vad är egentligen slidväggen?

2011-01-05 @ 21:52:38
Postat av: Re: Mr. G

Mhm Mr. G, men nu äre ju så att alla tjejer inte gillar likadant, tro inta att de där går hem på alla tjejer

2011-01-10 @ 00:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0