Tips från Läsare!

Hejsan :D  lilla Mr G igen :)
jag bara måsta säga det till er killar där ute !, jag umgås mest med damer än med killar men visst man har ju sina killkompisar och allt men ändå, och allt det där :P, men nu till saken  NI MÅSTE komma ihåg att när ni har sex med er dam (eller bara myser spelar ingen roll!) kom ihåg att det ska inte bara handla om dej utan om henne ochså!
med personlig experience så vet jag att tjejer inte gillar killar som bara tänker på sig själv liksom knulla fort fort fort och ''komma'' utan jag personligen brukar göra så min dam ''kommer'' först om ni fattar vad jag menar ? :) så hoppas ni förstår det jag skriver hehe :)


Fröken Fjun tackar ännu en gång för inskickat mail!







Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym!

Hej!

Jo det är så att när jag skulle sätta in en tampong för andra gången, så gjorde det ont. Och sen gjorde det ont när jag gick och satt ner. Då har jag försökt att trycka in den längre men det tar liksom stopp.. Jag har provat med dem minsta så det är inte att den är för stor. Så jag undrar vad det kan vara för fel?

2011-01-06 @ 14:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0