Frågor och Svar

Madde:
Bästa tipset om man ska raka musen? 
Vad ska man göra för att undgå röda prickar?

Fröken Fjun svarar:
Jag tror att jag redan besvarat denna fråga tidigare, men än en gång, det finns massa jättebra saker (dock har jag inte provat själv) från Apoteket, finns reklam och sånt, men jag har några väninnor som testat och gillat resultatet, själv använder jag mig av en Gilette rakhyvel eftersom jag själv tycker att den är skönast och lämnar minst prickar!
Men du kan ju exprimentera dig fram vad Du tycker är skönast! Tyvärr tror jag aldrig att man kommer undan dom röda prickarna helt vid rakning :/ Men jag har hört att man fort kan slippa dom när man vaxar?
Vet att många klagar på att jag inte bloggar tillräckligt ofta, men till skillnad från storbloggare så har jag faktiskt ett liv, med hund och bostad och jobb och utbildning, oftast räcker tyvärr inte tiden till att blogga så mycket som jag faktiskt vill, och jag hoppas att ni har överseende med detta!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Felicia

hej :)

Jag har en fråga !



När man ''Pullar'' som alla säger , så är det som en kula presic när man kör in fingrarna ? Det låter helt sjukt men är det bara jag som det är fel på eller är det så på alla ?



Btw , älskar din blogg ! Kram

2011-01-19 @ 18:23:58
Postat av: Mr.G

Hej jag har faktiskt svar på eran den här frågan ! :D



EMh min tjej hade problem med röda prickar och prova allt, allt på apoteke för tjejer och allt sånt där inget funka, Men så sa jag att jag använde ett medel för killar ( kommer inte ihågvad det heter men kan kolla up det och återvända ) som jag sa att hon skulle prova äfter varje gång hon raka sig, och då försvan röda prickar hellt och hållet :) pluss hon sa att det änklaste setet är att vara försiktig och ta den tid det tar (: Kram på er ! :)

2011-01-20 @ 03:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0