Frågor och Svar

Anonym:
Heej!
Första gångens sex, hur va det för dig? var du nervös? hur ska det vara? vet att det är upp till var och en men jag hade gärna velat höra din version av det :)gjorde de ont? vad bör man tänka på? hur länge? vilken ställning? förspel? Behöver veta lite, tack och din blogg är livet! den äger :)

Fröken Fjun svarar:
Ojojoj! Inte bara en fråga här inte! :) Men för mig var första gången inte alls så värst märkvärdig! Jag hann aldrig bli nervös utan rycktes väl mest med i det hela, och jag tror att vi i Sverige (och resten av världen) faktiskt tar det där med sex första gången på för stort allvar, vi är för seriösa helt enkelt! Det handlar inte om något mer än sex egentligen, så varför vara rädd för att förlora oskulden? Det gjorde inte minsta lilla ont för mig, men killen kom rätt snabbt så jag hann inte komma, men jag lärde mig snabbt hur killen skulle göra för att det skulle vara skönt för mig med;) Man bör tänka på att alltid använde kondom och att inte tvinga sig själv till något man är osäker på! Vi körde faktiskt bara missionären, och det var en HEL del förspen faktiskt, eller... vad fan man nu ska kalla de! Vi strulade skitmycket till och från under hela kvällen, och när dom flesta somnat eller dragit så gick vi bara steget längre ;) Bara fråga mer om du vill veta mer, och jag tackar ödmjukast för komplimangerna! :)
Knulla lugnt/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0