Telefonsex & cybersex

Helt seriöst, vad är grejen? Detta är ett fenomen jag själv aldrig kommer komma underfund med! Man kan inte se varandra, man kan inte känna varandra, bara höra? Jag vet inte, men jag tänder inte riktigt på hela grejen, så jävla upphetsande tycker inte jag att de är att höra någon stöna i andra delen av luren, låter mer som om man mördar en valross eller något.. haha snygg liknelse! Visst, jag kan förstå att många tänder på det, jag menar alla tänder ju på olika saker (och tur är väl de) men som sagt, jag kommer aldrig förstå mig på saken!
Nu till Cybersex, som jag tagit upp tidigare gällande porrfilm så blir jag inte så värst tänd på att se tjejen suga av killen i 20 min, och inte heller att killen slickar henne i 20 min i början av filmen (det spolar jag alltid förbi för den delen, haha) Ska jag då bli tänd av att titta på när killen runkar? Nog finns det många som gör de, men inte jag! Sen skulle jag för den delen aldrig ligga och smeka mig i en webcam, det finns något som heter Spela in/ta kort, fatta om sånt kommer ut på nätet :O Mormor skulle dö! Än en gång där, säkert jätte många som tänder på det, men det är inte riktigt min grej faktiskt! :)
Fröken Fjun knullar som folk!
Ber än en gång om ursäkt för dålig uppdatering, men det börjar bli svårt att skriva på måfå! Ni får helt enkelt bli duktigare på att kommentera vad just NI vill läsa mer om! Ingen fråga är för dum, dock finns det för smarta frågor som inte ens Fröken Fjun har svaret på! Men om fallet är detta så kommer jag självklart att ta reda på fakta! :)
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: anonym

varje gång jag har sex blir jag så jävla kåt att jag böjar skrika ;o



jag är 11 år och heter alicia

2010-12-04 @ 19:08:20
Postat av: anonym

Jag har ett litet problem, ett frustrerande sådant. jag är relativt nyinflyttad i en stad och har hittat några fina goda vänner, men inte en ända killkompis, iaf ingen som har potential till att bli min pojkvänn eller KK. har du något bra tips om vart man kan hitta en kille? problemet är att jag inte heller är 18 och typ alla dejtingsidor kräver det... frustrerande!

2010-12-05 @ 13:18:52
Postat av: Anonym

teelfonsex och cybersex är jätte bra om man bor långtbort från varandra eller är iväg på affärer : )

det e ju inte the real deal, men det är mer kärleksfullt/socialt än att båda ligger å gör det själva ;P

2010-12-05 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0