Roliga Sexfakta!

1. Du har förmodligen hört att det tar 20 minuter för en kvinna att bli upphetsad. Men genom att mäta människors kroppstemperatur har en amerikansk forskargrupp nu kommit fram till att kvinnor blir upphetsade lika snabbt som män – på ungefär elva till tolv minuter.

2. Ett okonventionellt preventivmedel är att ge din kille kalsonger i polyester. Enligt forskningen blir män med kalsonger i polyester tillfälligt sterila! Forskarna spekulerar i huruvida den tillfälliga steriliteten beror att testiklarna får en högre temperatur än normalt, eller på elektromagnetiska fält.

3. Lejon kan para sig över 50 ggr om dagen (och killarna klagar efter 4-5 i vanliga fall ;P)

4. En gris kan ha orgasm i 30 min!!

5. Ormar kan ha sex i flera timmar. Rekordet är uppmätt för ett par skallerormar som höll på i inte mindre än 22 timmar och 45 minuter!

6. Förutom könsorganen och brösten så svullnar även insidan av näsan när man har sex

7. En mans skägg växer snabbare när han förväntar sig sex.

8. Om man har sex ofta kan det hjälpa mot nästäppa, astma och hösnuva.

9. Att tillfälligt kväva sig själv medan man onanerar dödar mellan 250-1000 människor om året!

10. Fram till 1884 kunde en kvinna få fängelse om hon nekade sin man sex! (snacka om sjuk lag!)




Så....
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har en fråga ..

Jag är ganska ung men när jag och min kille har sex så känns det knappt ? det är väldigt få gånger det har vait skönt och jag undrar varför jag inte kan njuta av det? är det för att jag är stressad eller inte säker ?



Kram

2010-12-15 @ 02:25:57
Postat av: Anonym

Kan du på något sätt ta reda på hur en orgasm känns för en kille, hade vart lite roligt att veta ;)

2010-12-15 @ 21:25:47
Postat av: anonym

eh... en annan fråga du kunde svara på.. du får orgasm när du blir tagen där bak, om man är en kille som blir det... då är det väl bara skönt för den som blir knullad eller vad?



haha en annan lustig fråga.. hur liten kan en kuk vara... även om man är vuxen ? och längsta :)

2010-12-15 @ 23:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0