Homosexuella får adoptera, del 2

Hugo: alltså det är ju fel med bög föräldrar, man måste ju tänka på dom stackars barnen som kommer få genomlida år av mobbning pga av sina föräldrar, fan synd som fan om barnen


Fröken Fjun svarar:

Men det beror ju helt på, jag tror (och hoppas vid gud) att folk ska börja släppa hatet snart. Varför ska man hata någon bara för att den råkar tända på "fel" kön? Eller för att man råkar se annorlunda ut?
Jag är otroligt less på att folk dömer en pga utseende, sexuell läggning, religion och åsikter.
Det är inte "Bögföräldrarna" som är fel, det är homofoberna och trångsynta människor!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är en tjej på 30 år och jag har ALDRIG fått orgasm med en kille trots långa förhållanden..

Är detta normalt eller är jag konstig?

2010-12-09 @ 06:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0