Första Kyssen

Är det bara jag som minns första kyssen som om det vore igår? Nu menar jag faktiskt inte dagistiden då man trots snor och skit runt munnen pussade på allt som rörde sig och var någorlunda levande! Nej jag menar Första kyssen av någon man gillade! Kan berätta i detalj hur Fröken Fjuns första kyss gick till!
Jag hade pratat med Christian via telefonen jätte länge, vi hade träffats genom några gemensamma vänner. Jag blev kär vid första ögonkastet (var väldigt naiv på den tiden) Efter några veckor blev vi tillsammans och det bestämdes att vi skulle ses på ett kommande disco i närheten av där han bodde, min mamma skjutsade dit mig och 3 tjejkompisar (man var för feg för att åka själv, notera att vi gick i sjunde klass vid den här tiden) Det visade sig vara ett skumdisco och alla blev Jätteblöta. Christian la sin jacka över mina armar och tittade in i mina ögon, sen från ingenstans lutade han sig fram och kysste mig. Jag visste inte var jag skulle ta vägen och fick en otroligt underlig känsla i magen och ett konstigt sug i underlivet....


Det var min första kyss, och min första kärlek med för den delen, och i efterhand kom jag på att suget jag kände var allmän kåthet, men de fattade inte jag då! Jag hade läst om sex och sånt, men aldrig upplevt det. Så nu fick ni veta en hemlighet, jag var faktiskt oskuld när jag började sjuan! ^^
Hur var Din första kyss? Care to tell me?
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Michiuo

Hej! Hur ska jag göra? För kolla här- jag går på taekwondo (kampsport) tillsammans med en kille som jag gillar väldigt mycket. Jag har nte snackat med honom innan och jag ser honom för det mesta i skolan. Jag vågar inte snacka med honom heller. Han har alltid en massa personer hos sig och det gör det ännu pinsamare. Sen kollar han på mig jätte mycket, det är inte bara jag som har märkt det. Jag har drömt om honom 2 gånger och har haft olika tankar om honom (hehe)... Hmm.. Hjälp?



När tycker du att det blir bra att förlora sin oskuld? Går i 7an och är såklart oskuld... Är så nyfiken just nu med sex och så :p

2010-12-06 @ 17:01:17
Postat av: Jocee

Klart man vill dela med sig av sin "första kyssen" upplevelse, blev förvånad nu när jag märkte att ingen annan verkar ha gjort det!:O



Första kyssen är ju en sån där euforisk känsla som känns och kittlar i hela kroppen, och jag känner fortfarande 10000000 fjärilar fladdra runt i min mage bara jag tänker på den haha.



Min "första kyssen" upplevelse var när jag gick i 3:an och var till och från ihop med min barndoms kompis Max vi hade pussats och kramats tidigare men aldrig vågat kyssas, det var ju en "vuxen-grej".



Iaf, det var en tisdag i juni och vi lekte kurragömma jag, Max och några till. Jag och Max var inte tillsammans just då, men vi var ju självklart väldigt bra vänner så vi bestämde oss för att gömma oss tillammans för att öka vår kreativitet på att hitta bra gömställen.



Så vi smet ner i källaren och gömde oss under ett sängöverkast på en av hyllorna i "min" tvättstuga.



Det var sån spänning, för vi kunde höra Rikard leta efter oss i tvättstugan flera gånger och dra i en massa andra saker där nere där han trodde att någon kunde ha gömt sig, men han hittade oss inte.



Jag och Max tittade på varandra med stora ögon varje gång vi hörde Rikard komma in i tvättstugan och dra i saker, men vi försökte sitta så stilla som möjligt för att överkastet inte skulle röra på sig och avslöja oss. Sen när Rikard hade gått igen efter hans säkert 5:e vända i tvättstugan så tog jag modet till mig, lutade mig framåt och kysste Max.



Det är en av de bästa sakerna jag gjort i hela mitt liv, och jag är fortfarande glad och lite stolt över att det var jag som tjej som vågade ta första steget.



När jag har hört om mina vänners "första kyssen" upplevelse så är det ofta killen/pojken som tog första steget.



Det enda misslyckade med min första kyss var väl att jag och Max blev lite väl yra och carried away av den så vi trillade ner från hyllan och Rikard hittade oss xD haha



Jag känner mig fortfarande helt vimmelkantig och rodnar när jag tänker på den kyssen haha.



Det var en underbar kyss som jag fortfarande tänker ganska ofta på, och jag tänker definitivt på den varje gång jag träffar Max haha. Jag kan fortfarande se honom som den lilla pojken jag kysste, trots att han nu är mycket mer man än pojke.



Han var min första kärlek och kommer alltid ha den där lilla speciella platsen i mitt hjärta.

2011-01-03 @ 06:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0