Dagens Sexmyt

Vad jag har uppfattat så finns det folk som tror att man kan "fastna" i varandra under sexakten, men det är bullshit, Hundar däremot kan fastna efter en parning eftersom hanhundarna sväller, men eftersom killen oftast redan är så hård han bli när det äntligen kommer till knullning finns inget risk ;)
Kommer försöka komma med 1 sexmyt varje dag som en "julkalender!"
Men om jag misslyckas får ni inte bli allt för arga på mig. Oh! Det påminner mig, jag har ju fått en chokladkalender av en underbar väninna med humorn i behåll! Ska nog ta och öppna den ;)
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Katter fastnar faktiskt i varandra (kulfakta)

På hanens penis finns en tagg som stimmulerar honan innuti, om akten blir avbruten innan hanen har avlsutat sitt så kan dom fastna :P

2010-12-05 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0