Tips och Kommentar

Mr. G: (Angående "Bästa tips att raka musen")

Hej jag har faktiskt svar på eran den här frågan ! :D

EMh min tjej hade problem med röda prickar och prova allt, allt på apoteke för tjejer och allt sånt där inget funka, Men så sa jag att jag använde ett medel för killar ( kommer inte ihågvad det heter men kan kolla up det och återvända ) som jag sa att hon skulle prova äfter varje gång hon raka sig, och då försvan röda prickar hellt och hållet :) pluss hon sa att det änklaste setet är att vara försiktig och ta den tid det tar (: Kram på er ! :)

Fröken Fjun kommenterar:
Tack för tipset :)

Anonym Tjej: (Angående "kulan innanför slidmynningen")

Jag har också så, och jag har inga problem med det. Men jag trodde att alla hade det? :O

Fröken Fjun kommenterar:
Då kan det mycket väl vara en helt normal körtel, men eftersom jag själv inte har det och inte någon som jag umgås med så vet jag inte exakt vad det kan vara, och alla fittor är ju helt klart unika! Så det finns ingenting som är de andra likt från fitta till fitta! :)
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0