Nostalgi!

Jag valde att gå tillbaka till början av bloggen för att få inspiration, och jag måste säga att jag ärligt talat är förvånad över hur mycket jag faktiskt kan och vet om sex. Jag har alltid vetat att jag är rätt duktig inom just de här ämnet och att jag kunde lite grann, men jag chockar mig själv med många svar jag gett.
Jag hoppas verkligen att jag har lyckats hjälpa någon?

Det var någon som en gång bad om råd om hur man skulle pulla en tjej på bästa sätt ( och ja, jag vet att det är väldigt individuellt ) Jag svarade precis som jag tyckte då, men jag har nog varit med om det bästa för inte allt för länge sedan.
Killen la handen på min mage (ungefär i höjd med livmodern) och samtidigt som han pullar mig och trycker uppåt (mot magen) så pressar han emot med handen på magen. GUD så skönt det var och jag kom flera gånger om.
Den killen som gjorde det på mig och verkligen gav mig det bästa sexet någonsin är en person som jag personligen aldrig någonsin kommer glömma! 
Så vill du ge din flickvän/ragg/fru eller kanske kk en oförglömlig upplevelse... pulla henne sådär ;)
Knulla Lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0