Frågor och Svar

Anonym om Frågor och Svar:
kan man bli gravid om man har mens? eller jaa, vill vara anonym men råkade ha oskyddat sex igår och har just min.. ja mens nu.. dock vet jag inte säkert om han kom men jag tror det

Fröken Fjun svarar: Enligt vad jag vet så kan man inte vara gravid om man har mens, dock kan det förekomma blödningar som man tror är mens, även om det inte är det, så för att vara 100% kolla upp dig, det finns rätt billiga men pålitliga tester på Konsum för ca 50:-


ANONYM

Varför är det så att tjejer oftast är kåtare å vill ha sex oftare än killar, men att de pratas så lite om det? ja menar, killar snackar öppet om sex å när dom är kåt osv, men tjejer är så mycket mer anonyma...

Fröken Fjun svarar: Det roliga är att tjejer faktiskt pratar mer om sex än vad killarna gör, vi tjejer sitter gärna flera och diskuterar, medan män ofta ser varandra som konkurrenter, inte i alla fall dock! Vissa tjejer vågar knappt yttra ordet kuk, och vissa killar säger inget annat än knulla och fitta, detta varierar kraftigt på var man bor och hur öppna folk är runt om en! I sthlm är det mer sällan både killar och tjejer pratar om sex, men om du tittar längre upp i landet så är det mer öppet, men då ser man olika på sex i olika län oxå!
Jag personligen är väldigt öppen om sex, sexuella läggningar och fetischer, visste ni till exempel att fotfetisch är den "normalaste" sexuella avvikningen? Det tycker jag är rätt intressant även om jag själv inte tänder på det! :)
Men framför allt:

Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: smålänning/östgötte med skånska vänner

Hehe det är bara inte de som bor uppåt i landet som är öppna med att prata sex, tror att de flesta som bor i lite mindre städer och samhällen har sex som tidsfördriv både när det gäller prat och utövning. sen är det fördommarna om att norrläningarna är mer brutala med att prata sex, tror det är typ lika överallt gäller bara att komma i rätt sällskap.

2010-11-20 @ 11:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0