Roliga Sexfakta!

* I början av sin filmkarriär var Sylvester Stallone med i en väldigt intressant film, nämligen mjukporrfilmen " The Italien Stallion "

Att klippa hål i byxfickan för att kunna masturbera offentligt utan att bli påkommen kallas för sacofricosis.

*Fellatio (mera känd som avsugning) är den sexuella akt som heterosexuella män drömmer om allra mest om

*Ormar har två könsorgan

*För länge sedan i Tibet krävdes det enligt lag att alla kvinnor prostituerade sig. Detta sågs som ett sätt att skaffa sig sexuell erfarenhet innan äktenskapet.

*En liten slak penis ökar procentuellt mer i storlek än en stor slak penis.

Fröken Fjun varnar:
Kommer att vara på resande fot i 3-4 dagar, så vi får se hur mycket jag hinner uppdatera! Men fortsätt gärna skicka in fler frågor och kommentarer, kom mer än gärna med konstruktiv så att jag kan bli bättre! Ge lite utmaningar i form av "svårare" frågor! Jag är trots allt bara barnet, och törstar efter kunskaperna jag inte har ;)
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Det finns ju en del killar där ute som vill bli tagna där bak av en tjej med strap-on. Är det någonting du skulle kunna tänka dig att göra?



Riktigt bra blogg, för övrigt!

2010-12-18 @ 13:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0