Rökning till minskad kvinnlig sexualitet?

"Det har visat sig att det allmänna hälsotillståndet och rökning är viktigare faktorer för minskad sexuell tillfredställelse än klimakteriets effekter. Många kvinnor befarar att deras sexliv ska bli sämre samband med klimakteriet. En ny forsningsstudie visar dock att själva klimakteriet har mindre negativ inverkan på sexlusten än man tidigare trott."

http://www.primavi.se/kvinnlig_sexualitet/
Eh.. jaha, så om jag röker som kvinna så blir jag mindre kåt?
GOD DAMN! Jag skulle alltså dö av sexualitet om jag inte rökte, *pheew* tur att jag röker då! Nu låter det som att jag förespråkar rökning, det gör jag inte! Det är dåligt och dyrt som fan, men ändå! Hur fan skulle jag överleva om jag inte rökte eftersom rökning nu tydligen sänker sexualiteten? Gash.. vill inte ens tänka på det! Skulle nog bli de första Serievåldtäkts kvinnan i Sverige då! :)
haha kom ihåg att
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0