Läsar insändare - Sexberättelse

Jag kommer att byta ut namnen på mig och min kille här, bara så att ni vet =)

Andreas frågade om jag kunde följa med honom hem efter skolan och jag nickade glatt. Klart att jag ville, dumt att fråga nästan. Jag log smått för mig själv och kände hur det pirrade i magen bara jag tänkte på honom.
Skoldagen gick mot sitt slut och jag satt och tänkte på Andreas under en stor del av lektionen. Förra veckan skulle vi ha haft sex, han hade planerat allt så fint, gjorde det bekvämt för mig och allt. Han visste att jag var oskuld och respekterade det. Det hade han sagt fler gånger, och jag litade på hans ord. Men den gången blev det inget, jag kände mig inte redo, Andreas bara nickade till svars och sa att det var lugnt, att han inte tänkte pressa mig.
"Vi gör det när DU känner att du är redo" hade han sagt.


Vi satt nu hemma hos Andreas, i vardagsrummet, i soffan. Han föräldrar skulle vara borta resten veckan, så Andreas fick vara hemma med katten. Jag mindes att det var "A walk to remember" som vi tittade på den kvällen. Jag gråter alltid till den filmen, Andreas visste det. I slutet av filmen tog han min hand och kysste försiktigt mina läppar, jag reagerade snabbt och besvarade kyssen. Jag placerade min hand i hans varma nacke och smekte hans hud. Och Andreas särade försiktigt på mina läppar och förde in sin tunga i min mun, jag rös till en aning, jag älskade när han gjorde så.
Vi forsatte att kyssas en stund och jag placerade sedan min hand på Andreas lår, och han lade sin på mitt lår.

Vi smekte varandra sakta och utforskade den andres kropp.
Kanske var det nu? Kanske var jag redo? Jag mindes de tankarna så väl, det var ju ändå första gången för mig.
Jag viskade sakta i Andreas öra:
"Jag tror att jag är redo, jag vill göra det med dig."
Han tittade bara på mig och log.
"Jag vill att du ska veta att du är redo, inte tro att du är det"
"Jag är det" svarade jag.


Andreas frågade om jag verkligen var säker och jag sa att det var jag. Det visste jag. Han nickade.
Sedan förde han sin hand mot mitt bröst, kupade handen och började smeka mitt vänster bröst. Jag hade bliviti väldigt våt vid det här laget och det märkte Andreas på mina andetag. Jag tittade ner på hans byxor och såg att hans lem hade växt till sig. Jag knäppte sakta upp hans byxor och smekte honom lite, han tittade på mig, han rörde inte en min, men jag såg att han njöt. Han frågade om jag kunde ta lite i den och jag nickade. Jag var fortfarande upphetsad.
Han reste sig upp och tog av sig byxorna och satte sig ner sen igen i soffan. Jag tog fram hans kuk ur kalsongerna, den hade rest sig. Den var så stor, jag började undra om den skulle få plats. Andreas sa att jag inte behövde om jag inte ville, men jag svarade att jag ville.
Jag tog den i min hand och den var alldeles varm. Varm och skön. 
Jag drog sakta tillabaka förhuden och började sakta runka av honom. Andreas stönade lite och njöt.

Jag hade inte runkat av Andreas förut, inte någon annan heller för den delen. Så jag visste inte riktigt vad som var skönt för honom. Men Andreas berättade lugnt för mig hur han ville ha det. Jag rodnade och log, och gjorde sedan som han bad mig om. Efter en stund frågade Andreas om jag fortfarande ville och jag nickade. Han frågade också om jag ville att han skulle gör någon på mig, jag tänkte efter och skakade sedan lite på huvudet.
"Säkert? Det handlar om att ge och ta." Han log mot mig.
Efter en stunds tänkande ändrade jag mig. Och Andreas bad mig att lägga mig ner och jag gjorde det. Han drog sakta av mig byxorna och smekte mig först utanpå trosorna. Han sa att så som han gjorde, ska jag berätta för honom vad som är skönt och inte.  Jag visste ju inte ännu, men jag nickade.
Efter en liten stund tog han av mig trosorna och smekte min klitoris och förde sedan in ett finger i mig. Det kändes lustigt och konstigt, jag bad honom sedan göra på ett annat sätt och han gjorde som jag bad och jag njöt för fullt.


När vi båda hade bliviti riktigt kåta och vi hade fått på Andreas en kondom så låg vi båda ner i soffan, Andreas ovanpå mig. han hade glidit in i mig och körde i en långsam takt och frågade ofta om det var skönt och det tyckte jag att det var. Han fortsatte, körde sedan lite snabbare och det blev bara skönare. Jag ville bara ha mer!
Jag bad honom att köra lite hårdare, bara lite. 
Och han gjorde lugnt som jag sa och så skönt det blev. Jag stönade högre och njöt av att ha honom i mig. Hårdare, snabbare, mer. Jag stönade orden och Andreas tog det lugnt. Han respekterade mig fullt ut. Jag kom efter en liten stund och jag hade aldrig känt något sådant skönt förut.

Jag och "Andreas" har varit tillsammans nu i 4 år och jag glömmer aldrig den här dagen =) Älskar min pöjk <3
Fröken Fjun tackar så hemskt mycket för denna mysiga första gången historia!






Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0