Wtf! :P

Hittade den här någonstans på nätet. Snygg raggningsreplik eller vad?
Kalla fakta: Vetenskapsmän har
fastslagit att den genomsnittliga
tiden för ett samlag är fyra
minuter. Antalet stötar per minut
är nio, och genomsnittslängden
av penis är 12 cm.
Genomsnittsflickan tar då emot
4.3 meter per samlag.
Normalflickan har samlag tre
gånger per vecka, 50 veckor om
året. 150*4.3 gör 65 kilometer om
året. Så om du har svårt med att
komma upp i dina 6 mil om året,
varför inte låta mig hjälpa dig?
Kalla fakta: Vetenskapsmän har
fastslagit att den genomsnittliga
tiden för ett samlag är fyra
minuter. Antalet stötar per minut
är nio, och genomsnittslängden
av penis är 12 cm.
Genomsnittsflickan tar då emot
4.3 meter per samlag.
Normalflickan har samlag tre
gånger per vecka, 50 veckor om
året. 150*4.3 gör 65 kilometer om
året. Så om du har svårt med att
komma upp i dina 6 mil om året,
varför inte låta mig hjälpa dig?

Haha så klockrent!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Néa

skulle behöva ett snabbt svar !!!



för ngra dagar sen när min kille & jag hade sex så kom det en massamassa blod, dock trodde jag att det var jag som hade mens men nej.

sen nu har han jätteont & det blöder lite, vad kan det vara?

& kan dendär strängen på killar gå sönder?



kram från en trogen läsare :)

2011-01-04 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0