Frågor och Svar

Anonym:
Hej!
Jo det är så att när jag skulle sätta in en tampong för andra gången, så gjorde det ont. Och sen gjorde det ont när jag gick och satt ner. Då har jag försökt att trycka in den längre men det tar liksom stopp.. Jag har provat med dem minsta så det är inte att den är för stor. Så jag undrar vad det kan vara för fel?

Fröken Fjun svarar:
Hejsan! Det som kan vara problemet är att den satt sig lite snett, och då är det obehagligt och kan göra ont, så ta ut den direkt, det ska aldrig göra ont när du har en tampong inne, den ska inte ens kännas!
Ta en ny tampong, sätt dig på huk och tryck den upp och "bak" typ mot rumpan! :P
Lycka till och
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det sägs ju om man är kille så har man G punkten i röven. jag kände dock bara smärta.. why ?

om man gillar en person av samma kön och har fått upp den en gång, då är man det man är eller kan det ändras ? :s hört det från annat håll, undrar bara

älskar din nlogg :)

2011-01-07 @ 02:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0