Frågor och Svar

Anonym:
Hur ofta brukar du onanera? Vad tror du är "normalt"?
Detta är ju liksom lite tabu....
Jag är fast i en ond cirkel. Har aldrig haft en kille.
Är 19 och oskuld.
Jag onanerar nästan varje dag....

Fröken Fjun svarar:
Jag onanerar nästan varje dag, och vad som är "normalt" är svårt att fastställa då det är så pass individuell! Jag tycker verkligen inte det är en ond cirkel, man behöver aldrig stressa med att bli av med oskulden, och det är skönt att onanera, men det är bra för du känner din kropp vid det här laget och vet vad du själv tycker är skönt, så du kan guida killen du har sex med till sånt du själv tycker om!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0