Frågor och Svar

Néa:
skulle behöva ett snabbt svar !!!

för ngra dagar sen när min kille & jag hade sex så kom det en massamassa blod, dock trodde jag att det var jag som hade mens men nej.
sen nu har han jätteont & det blöder lite, vad kan det vara?
& kan dendär strängen på killar gå sönder? 

kram från en trogen läsare :)

Fröken Fjun svarar:
Ajajajaj! Det där verkar verkligen inte alls bra! det som kan vara är faktiskt att strängen har gått av på honom, och det är verkligen inte bra, be din pojkvän uppsöka läkare snarast!
Anonym n_n:
Hej! Förklara hur en kyss är.. Åh känner mig dum att jag inte riktigt vet det men... Jag vet hur det är att hångla/man använder ju tunga och en puss är liksom en puss. Läppar mot läppar bara.
Sååå.. Förklara hur en kyss är :D

Fröken Fjun svarar:
Här är inga frågor för dumma!
En kyss är (för mig iaf) en mer passionerad puss, det är inte riktigt ett hångel då allt man gör är att virvla tunga! Utan det börjar som en puss med lite särade läppar, och mot slutet kan även tungan slinka in, det är jätte svårt att förklara och alla har olika uppfattning vad en kyss egentligen är! Men rent formellt sätt är det en beröring med läpparna!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ofta brukar du onanera? Vad tror du är "normalt"?

Detta är ju liksom lite tabu....

Jag är fast i en ond cirkel. Har aldrig haft en kille.

Är 19 och oskuld.

Jag onanerar nästan varje dag....

2011-01-04 @ 20:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0