Frågor och Svar

Anonym:
Hej
vad ska man säga till sin kille om han vill pulla mig och om man har mens? Vad kan man göra?

Fröken Fjun svarar:
Du kan ju vara helt ärlig och säga: Du det är lite fel vecka för det här! Dom brukar faktiskt förstå när man säger det! Det är lättast att vara ärlig! Sen om han vill fortsätta eller inte är upp till honom, och om du låter honom göra det så är det ju upp till dig! :)
Anonym:
hej, jag är en 16årig tjej och har ett problem. 
Jag får oftast ihop det med killar på fester, jag har aldrig haft en kille på riktigt och jag är oskuld. Iallafall så när det kommer så lågt att vi hamnar i sängen så kanske kille pullar mig. men det är bara det att jag inte tycker att det är skönt.. Jag blir dock jätte tänd och kommer snabbt när jag gnuggar min klotoris med fingrarna eller duschstrålen. Är det något fel på mig? Kommer jag inte att tycka sex är skönt när jag väl har det? 
HJÄLP!!
Jag har aldrig fått orgasm av en kille, dock blir jag ganska kåt av att kyssas och smekas m.m. 
Jag har prövat att pulla mig själv och tycker att det är skönt, men ej så skönt så att jag kommer... snälla HJÄLP!!

Fröken Fjun svarar:
Haha jag hann bli förvirrad där! När jag säger att jag får till det så menar jag All-the-way! :)
Nåväl, åter till ämnet! Det som kan vara är att killarna har HELT fel teknik (jag är inte ens förvånad) Och det är oftast otroligt lätt att komma när man smeker och stimulerar klitoris! Jag tvivlar på att du kommer ogilla sex när du väl kommer dit, och det är inget fel på dig! Att du aldrig fått orgasm av en kille är ett problem väldigt många tjejer/kvinnor har, så lägg inte allt för stor vikt i det eftersom vissa inte kan, och vissa kan! Det märker du eftersom, och det måste inte vara krav på orgasm varje gång man har sex eller blir pullad av en kille, eller hur?
Jag själv kan njuta av sex utan att jag kommer!
Orolig:
Är det normalt att undra över sin sexuella lägning i puberteten? Tänker en del på det...
Ibland undrar jag om jag är bi men jag får dåligt samvete då, jag fattar inte varför

Fröken Fjun svarar:
Det kan inte vara mer normalt än att ta en funderare över sin egen sexuella läggning vid den här tiden i livet, du utvecklas och upptäcker en hel del nya saker med din kropp, om du är homo/bi/trans/hetero ska inte spela någon roll. Du behöver Aldrig ha dåligt samvete över din läggning. För du kan aldrig själv välja vem du blir kär i eller hur? Jag hoppas att du hittar rätt snart och mår bra med dig själv oavsett vilket kön du tänder på!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0