Frågor och Svar

Re: Mr G:
Mhm Mr. G, men nu äre ju så att alla tjejer inte gillar likadant, tro inta att de där går hem på alla tjejer

Fröken Fjun kommenterar:
Självklart har du en poäng där, men alla har ju självklart rätt att tipsa om deras egna upplevelser och tankar :)
Frågande varelse:
eh, jo du? (a)
jag förstår inte riktigt det där med att pulla någon, jag har försökt att reda på information överallt, detaljer och bilder, fösöker få en bild av hur det egentligen är, man kan ju inte förstå allt genom förklarad text ellerhur? så kan du inte be någon skicka in en bild eller video på där dom pullar sig själv, eller så kan du göra det? ditt ansikte eller något behöver ju inte synas, ingenting som gör det synligt att det är du.
tack för bästa bloggen någonsin!

Fröken Fjun svarar:
Tack så mycket för komplimangen! :)
Som det står tidigare i bloggen så kommer jag inte lägga ut vare sig bilder eller filmer när jag pullar eller smeker mig pga att jag har kännetecken även vid mina nedre regioner och folk i min närhet kan känna igen mig på så sätt! Jag kan inte heller tvinga folk att skicka in material till bloggen utan det sker helt frivilligt, och om det kommer in något så kommer jag sjävklart publicera detta, annars får vi vänta som snälla barn ska!  :)
Men kort sagt:
När man pullar så är det helt enkelt att man "knullar sig själv" med antingen fingrar eller utvalda redskap!
Det är inte så svårt egentligen utan det är just samlag på egen hand! Och om du vet hur sex går till så vet du även hur det går till när tjejen pullar, hon tar antingen fingrar eller dildo eller diverse redskap efter smak och för den in och ut i fittan, precis som vid samlag!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0