Frågor och Svar

Anonym:
vad är pung och ollon? kan du inte visa någon bild och peka på vad som är vad?

ÄLSKAR DIN BLOGG!

Fröken Fjun svarar:
Ja självklart kan jag göra det! Här kommer en bild jag lånat från www.UMO.se
Ollonet är toppen på snoppen (som gör susen i musen.. haha förlåt, låt text som var lite rolig)
Ollonet är ungefär motsvarigheten på tjejernas klitoris!
Strängen är otroligt känslig på killar, så det får man Inte bita i!
Penisskaftet är precis vad det låter som: Själva skaftet på kuken!
Och pungen är där sperman bildas och bevaras. När killen får orgasm så töms (oftast) pungen på sperma genom ejakulation (sprut)





Anonym:
kan du ge tips på andra liknan´de bloggar?:)

Fröken Fjun svarar:
Det hade jag gärna gjort! Men tyvärr så vet jag inte om någon annan, men testa googla det! :)
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg!



jo, jag undrar vad som menas med att få till det? (;

förklarar dåligt men ah..

2011-01-09 @ 15:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0