Frågor och Svar

Anonym:
Hej, jag läste igen hela bloggen nu, och du skrev tidigare att du inte kunde lägga in en video när du pullar för att ingen ska känna igen dig, jag förstår dig, kan du inte lägga ut en video när någon anna pullar, snälla. ! :D
Fröken Fjun svarar:
Om någon skickar in en video så lägger jag självklart upp den, men jag tänker inte sno någon utan lov, så det är bara vänta och hoppas! :)

Anonym:
Hello, kan du visa massor av erotiska bilder, nästan äckliga! Och kan du lägga ut riktiga bilder på olika sexställningar?
Fröken Fjun svarar:
Eftersom ingen skickar in sånna bilder så kan jag inte lägga ut sånna bilder eftersom 99% av alla sånna bilder är copyrightade så är det svårt att lägga ut sånt!
Anonym:
Hej kan du själv skriva en sexhistoria, väldigt brutal och lite bilder? behöver det
Fröken Fjun svarar:
Jag kan leta i mina arkiv och se vad jag hittar! Men bilder blir svårt om ingen skickar in!
Om ni läser denna blogg i tron att det är en "knull" blogg så har ni fel, jag skriver denna blogg för att killar och tjejer ska kunna fråga och lära sig om sex och samlevnad.




Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du ge tips på andra liknan´de bloggar?:)

2011-01-09 @ 01:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0