Frågor och Svar

Anonym:
när någon ska pulla dig, hur gör dom då och vad är skönast för dig? behöver lite tips :) Tack

Fröken Fjun svarar:
(lättare för mig om jag skriver i "hon" form)

Var inte rädd för att nafsa lite i klitoris, (väldigt försiktigt dock) smek henne, försök inte pilla bort klitoris, vad fan är det som ska verka vara skönt? Smek, precis som du skulle behandla ditt eget ollon, kör in en eller två fingrar i henne, och försök inte "knulla" henne med fingrarna, om hon ligger på rygg och du pullar henne, försök smeka fittväggen som är "mot magen" om du förstår hur jag menar! Och när du slickar ska du koncentrera dig mycket på klitoris, men var inte rädd för att smeka fittan då heller.
Det tycker jag är skönast! :P
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag hittade bloggen när jag klickade mig fram på bloggtrafik! och jag älskar bloggen men kommer inte kunna gå in på den igen eftersom det står bara blogg trfik högst upp, snälla skriv vad den heter snabbt tex. www.blabla.blogg.se Tack

2011-01-08 @ 15:51:02
Postat av: Anonym

Hej, jag läste igen hela bloggen nu, och du skrev tidigare att du inte kunde lägga in en video när du pullar för att ingen ska känna igen dig, jag förstår dig, kan du inte lägga ut en video när någon anna pullar, snälla. ! :D

2011-01-08 @ 16:38:26
Postat av: Anonym

Hello, kan du visa massor av erotiska bilder, nästan äckliga! Och kan du lägga ut riktiga bilder på olika sexställningar?

2011-01-08 @ 16:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0