Frågor och Svar

Anonym:
det sägs ju om man är kille så har man G punkten i röven. jag kände dock bara smärta.. why ? 
om man gillar en person av samma kön och har fått upp den en gång, då är man det man är eller kan det ändras ? :s hört det från annat håll, undrar bara
älskar din nlogg :)

Fröken Fjun svarar:
Hejsan! det kan vara så att du en av dom som inte njuter utav att få G-punkten stimulerad! Men sen måste man stimulera kuken innan man ger sig på g-punkten eftersom det tar bort en del spänningar runt den, det är svårt det där, men alla gillar inte att smekas på g-punkten, precis som alla tjejer inte gillar oralsex t.ex! Sen räcker det med ett finger när du ska massera G-punkten :)
"om man gillar en person av samma kön och har fått upp den en gång, då är man det man är eller kan det ändras ?"
Om jag förstår det rätt så är en man tänd på en annan man och därav fått stånd?
och man är det man är eller kan det ändras, det tolkar jag som att man är bi/bög?
Bara för att man är nyfiken så betyder det inte att man är varken bög eller bisexuell, och vad man är kan inte ändra vilken sexuell läggning man har, men man blir inte bög eller bisexuell pga nyfikenhet heller! Om du bara visste hur mycket killar fantiserar om andra killar, det är synd bara att väldigt få står för det eftersom dom är livrädda för att bli kallad för "bögjävel" och liknande.
Jag hoppas jag har besvarat dina frågor, om inte så maila gärna in mer specifika frågor!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: En som har problem

Hur berättar man för sina föräldrar att man haft sex på bästa sätt? Jag är 15

2011-01-07 @ 18:09:48
Postat av: Sussi 17

hur är bästa sätt att få en kille kåt utan att röra dom eller att dom får röra en & hur gör man? (typ förspel)

hur tar man av sig sexigast osv.. haha dum fråga kanske ...

2011-01-08 @ 00:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0