Frågor och Svar

Anonym:
om man är kille ska man waxa asset tkr du ?
hur lång tid kan det ta om man runkar av den andra, som längst tills den kommer?

ne jag har inga mera frågor till bloggen nu tyvärr^^

Fröken Fjun svarar:
Hejsan, För mig spelar det faktiskt ingen roll, och jag kan tänka mig att det skulle göra jävligt ont att vaxa röven, men det är ju en väldigt individuell smakfråga, men mig spelar det ingen roll!
Hur länge den andra håller sig beror ju helt på uthållighet och liknande, det är så otroligt olika, vissa kan hålla i flera timmar, andra skjuter så fort du ens tittar på kuken ;)
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: anonym

kan man förbättra uthålligheten som kille? Jag menar kan man träna upp satt man inte kommer för fort.

2011-01-03 @ 13:08:44
Postat av: Anonym

Hej

Om sin kille gillar att umgås med sina polare väldigt mycket, att det känns som han glömmer av mig, vill man ju gärna sätta krav på honom men jag vill det med men liksom det känns så taskigt att bara nej du får inte träffa dom utan nu ska du vara med mig istället. han kan ju bestämma dag och så när vi ska träffas men då känns det att det är jobbigt för han att träffa mig för han har så roligt med sina polare liksom. Han säger ju att han älskar att vara med mig även så får jag den känslan. Hur ska jag få han att vara med mig mer och inte låta sur över att han är så mycket med hans kompisar. Jag kan ju vara med han och hans kompisar såklart men dom håller på gör andra saker som inte är så jätte kul, typ spela.



Hjälp mig snälla!



Och du förresten, En jätte fin och bra blogg för övrigt! Tack

2011-01-03 @ 14:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0