Frågor och Svar

Zara:
Det hjälpte! :D

men om man klickar i att man vill betala på faktura, kommer den till typ Ica eller så? :P

Fröken Fjun svarar:
Jag har för mig att fakturorna ligger i paketen från Lustjakt! :)


Anonym:
kan man ha typ pormaskar på kuken ? :s hört talas om de

Fröken Fjun svarar:
Jag har faktiskt aldrig hört om någon med pormaskar på kuken, men däremot så kan det vara små talgkörtlar, inget farligt alls, men man ska nog undvika att klämma dom eftersom huden kan spricka och man kan få infektioner, men om du är mycket orolig så kan du gå till en ungdomsmottagning! :)
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Zara

Okej :D

Men kommmer paketet till Ica eller nåt sånt? :)

Ledsen om jag är jobbig x)

2011-02-02 @ 07:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0