Frågor och Svar

Ida:
Hej, jag har en kille och vi brukar ha sex men han har så stor kuk så han får inte in den i min fitta! hur ska jag göra för att få öppningen större? och så en sak till bör man använda kondom om man suger av killen? jag och min kille vi brukar je varandra orgasm och så så mitt hål ska bli större vi har tästat glidmedel och allt snälla hjälp mig!!!

Älskar bloggen:)

Fröken Fjun svarar:
Ett tips är att smeka sig sig ofta och leka me sexleksaker! :) Ja, du borde alltid ha kondom när du har snoppen i dig! ;) Men som sagt, det är bara att träna så töjs fittan mer och mer! :)
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså..du uppdaterar bara om frågor och svar? Ganska tråkigt faktiskt..

2011-02-14 @ 18:44:27
URL: http://nichle.devote.se
Postat av: Lennon

Blogga mer!

2011-02-16 @ 22:19:44
Postat av: Mellan

Jag har äntligen blivit kär. Men det är en kille i min klass. Pinsamt. Men när jag ser honom slår mitt hjärta volter och jag vill ha honom nära nära. Vad ska jag göra?

2011-02-16 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0