Frågor och Svar

Anonym:
Heej!
När jag onanerar och får orgasm kan jag inte onanera mer efter, det är jätte jobbigt!
Snälla hjälp mig.

Fröken Fjun svarar:
Denna fråga har jag fått tidigare, och det skulle vara bra om ni gick igenom gamla "Frågor och svar" för att se om frågan redan blivit besvarad så sparar jag en massa tid! Men här är svaret som "Alexandra" fick när hon ställde frågan!:
Hejsan! Gud vad det låter jobbigt, och jag vet faktiskt hur det känns, jag hade svårt att fortsätta smeka mig efter första orgasmen ett bra tag, och jag vet flera andra som har liknande problem, dåligt samvete behöver du absolut inte ha! Alla onanerar mer eller mindre, och din kropp mår bra av orgasm nu eller då! :)
Men ett tips är om det verkligen inte går, dra ut på det? När du känner att du är riktigt nära så slutar du ett tag, ställ dig under varmt vatten, massera dig själv, tvåla in dig, allt sånt! Sen efter ett tag kan du fortsätta igen ;)

Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0