Snart Jul..

Då är ju det här med alla julklappar!
Vad ska man köpa? Hur mycket ska man köpa? Stressen blir ofta Olidlig när man kommer in i December månad.
Jag och mina vänner har fått en rätt trevlig tradition om att köpa något som har med sex att göra!
Det kan vara allt ifrån ett Graviditets/klamydiatest till sexiga underkläder eller sexleksaker.
Det som stoppar brukar vara plånboken, sällan fantasin! 
Men man måste inte alltid köpa något till den man tycker om! Ifall man (som jag) ofta har brist på pengar och speciellt i juletider så kan man göra julklapparna själv. Till din partner kan man antingen köpa eller som jag föredrar: Göra ett häfte. 
T.ex: häften har 10 sidor. På sida 1 så står det att du (som ger julklappen) ska genomföra oralsex i 20 min, osv osv osv! Detta kan bli en riktigt härlig julklapp som i nästan alla fall uppskattas lika mycket som om man köper något. Och om man har lite skillz men papper, sax och kan skriva någorlunda snyggt så är det ännu roligare!
Och jag vet att bloggen går segt nu, men ha tålamod! Jag kommer igång mer och mer! ;)


Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0