Ojojoj!

Det vad fan inte igår man hittade hit! Nu är det så att jag har fått tag i en dator (wohoo) och hade väl kanske tänkt börja om att blogga igen! Har upptäckt att jag har lite tid över lite nu och då och varför inte? 
Då är ju frågan, vad ska jag ta upp för ämnen nu i fortsättningen? Något speciellt ni vill läsa om?
Jag har även börjat träna (haha jag vet, jag blir chockad själv!) Och kinky som jag är så har jag börjat dansa runt strippstång! Kan ju lungt berätta att jag inte kunde gå ordentligt och knappt röra armarna efter första passet. 
Så flickor, en sjukt bra träning är faktiskt att ha kul runt en strippstång! ;)
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0