Hmpf!

Det har kommit till min vetskap att någon annan kvinna har tagit namnet "fröken fjun" i bloggvärlden och bloggar om bland annat sex? Nog för att jag alltid kommer förbli Fröken Fjun så kan jag faktiskt inte undgå att dels bli smickrad, dels lite arg?
Det är väl ändå roligare om man gör något och blir ihågkommen för sin greg? Inte att det finns 3205825 andra med samma "namn" som bloggar om ungefär samma sak? 
Men då blir jag smickrad över att hon valt just "mitt" vackra namn ;) Och det är aldrig fel med en annan synvinkel.
Ifall ni vill maila mig för att det känns pinsamt att kommentera så kan ni göra det på:
[email protected]
Alternativt ta kontakt via Facebook:
Fröken Fjun
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0