Raggningsrepliker

Sitter och diskuterar med en väldigt söt tjej om just Raggningsrepliker, det finns så många sjuka, och så många roliga! tänkte ge er några expempel:
  • Är du bög? -Nej? Vill du ha sex med mig? -NEJ! Du är bög!
  • "jag har en AK47 riktad mot din njure, vill du ta en fika?
  • Du har stånd, det är nog mitt fel, vänta ska jag åtgärda;)
  • Tjena sötnos, här har du 500 spänn, Sup mig snygg!
  • Jag är inte gynekolog, men tar gärna en gratis titt ;)
  • Jag är oskuld, visa mig?
  • - kan du doppa ditt finger i mitt kaffe?
    - varför?
    - för jag har slut på socker. 
    :)
Det finns så mycket sjukt, kan ni inte kommentera om riktigt desperata eller allmänt roliga raggningsrepliker ni varit med om så upptaderar jag de här inlägget med era repliker med! :D
Men kom ihåg,
Knulla lugnt/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Emma :D

VÄRLDENS SÖTASTE RAGGNINGSREPLIK!



- kan du doppa ditt finger i mitt kaffe?

- varför?

- för jag har slut på socker.

:)

2010-11-20 @ 05:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0