Porr!

Fick detta från en läsare:
RICHARD

Skriv gärna allmänt om porr och gärna dina tankar om det.

Fröken Fjun svarar:
Jag har blandade åsikter om just Porr, visst jag gillar att titta på det ibland, det kan vara riktigt upphetsande i vissa fall, men då måste det faktiskt vara en BRA porrfilm, och vad anser då jag vara en bra porrfilm?

1. Den får inte vara allt för överdriven, har aldrig förstått mig på varför tjejerna stönar när dom blir bröstknullade,
(det är fan inte ens skönt, det kittlar mest om man frågar mig!) I och för sig så vet ju inte jag om dom tycker det är skönt eller inte, men jag tvivlar ;)  Jag kan förstå att det är för att göra den som ser filmen ska bli upphetsad, men helt ärligt? Det gör mig snarare avtänd och jag finner det skrattretande!
Jag kan ligga bredvid en man och se porr och om det då kommer en scen där tjejen stönar av detta, ja då skrattar jag! Jag kan inte göra annat än att just, skratta!

2. Munknull i varenda jävla porrfilm! Varför? Okej, killar kanske tänder sjukt mycket på just detta, men kan dom inte göra en film där den INTE börjar med att hon ska suga i typ 20 minuter? Detta stör mig något så fruktansvärt!
Men som sagt, det är männen som i 80% (säkert mer) köper porrfilmer, och därför gör producenterna vad dom kan för att tillfredställa (haha) männen! Jag tror att jag får ta saken i egna händer och spela in en egen porrfilm! självklart med mig BAKOM kameran!
I det stora hela vill jag ha ett rätt så verklighetstrogen film, fattar ni vad jag menar? Men att alla porrfilmer ska vara kvinnoförnedrande köper jag faktiskt inte, det är inte så att någon tvingar dessa tjejer att ställa upp, eller hur? Dessutom tjänar dom rätt bra med cash ;) Men ja, vissa filmer är faktiskt förnedrande, men det är också för att köparna vill ha det? Och jag för min del känner en hel del kvinnor som precis som jag tänder på att titta på porr nu och då!
Dessutom finns det otroligt många Mansförnedrande porrfilmer ute ;) ifall ni nu ville veta...
Detta är min åsikt om porr, vad är din?
och kom ihåg!

Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0