MAIL!

Har fått ett Helt anonymt mail om en sexberättelse, så varför inte lägga ut den?
OBS OBS OBS OBS! INGEN CENSUR!! INGET FÖR MINDERÅRIGA!!! OBS OBS OBS OBS!




Jag var på väg att gå ut när "H" plötsligt drar mig till sig, och viskar i örat att han gärna känner på mina bröst först, jag skrattar eftersom jag tror att han skämtar med mig, men när jag känner hans händer vandra fattar jag att han inte alls ljög, och jag älskar sexuell uppmärksamhet, så jag tackar verkligen inte nej.. vi sitter där uppe ett tag men efter ett tag vill han gå ner i källaren och vi är ensamma helt plötsligt, han drar upp min korta klänning lite och föser stringtrosan åt sidan och börjar försiktigt smeka mig.. jag blir fort våt och sugen, då det kommer ner någon för trappan så jag går en bit därifrån och jävlas lite med "E" och "MH" då kommer "H" och pikar att vi ska in på toan, så jag smyger dit och dörren går i baklås, han smeker mig lite mer och säger att nu är det dag att återgälda hans mjuka smekningar..
jag ställer mig på knä, knäpper upp hans jeans och tar kuken i munnen, den är precis lagom för att jag ska få ner hela i halsen och inte kvälja att för mycket så jag suger allt vad jag kan och det var nog väldigt nära på att han skulle komma när någon knackar på dörren, det är "P" som undrar om det är någon där och jag förklarar att vi blivit inlåsta, "P" skrattar och fixar upp dörren rätt snabbt och ger oss en menande blick...
När det började närma sig hemgång kom än en gång "H" fram till mig och frågade om vi inte skulle dra hem till honom.. och jag är aldrig sen när det gäller sex..
Vi kommer in genom dörren, och jag kastar kläderna direkt, går till sängen och ställer mig på alla fyra..
han kommer efter och stannar upp och tittar på mig, sen vänder han mig på rygg och tar fram handklovar... han knäpper fast mig och börjar retsamt slicka mig så jag nästan skriker att han ska ta mig! men han fortsätter tills jag kommit för andra gången, då tar han lös mig och ställer upp mig på alla fyra igen, och innan jag vet ordet av så har han inte trängt in i fittan utan i röven på mig, och jag tyckte först det gjorde sjukt ont, men han tog det så varsamt efter det att jag blev bara kåtare och våtare,
när han sedan börjar smiska mig lite lätt blir jag som tokig och ber att han ska ta mig hårt, men då byter han och börjar knulla mig redan drypande fitta, då dröjer det inte länge innan jag än en gång kommer och känner hur kraften börjar ta slut, kl är trots allt 6 på morgonen...
jag säger att det måste räcka snart annars kommer jag att somna.. så "H" trycker in kuken i botten i röven på mig och riktigt brutalknullar mig!det var så hårt och så våldsamt.. jag blev så jävla tänd av det.. och sedan rycker han ut kuken och säger att jag måste suga!Jag gör lydigt som han säger och tar kuken i munnen, jag tar den djupt igen, leker med tungan och innan jag ens vet ordet av har han tryckt ner kuken i halsen och sprutar som en häst... sen blev det att klä sig och skynda sig hem...
Jag var på väg att gå ut när "H" plötsligt drar mig till sig, och viskar i örat att han gärna känner på mina bröst först, jag skrattar eftersom jag tror att han skämtar med mig, men när jag känner hans händer vandra fattar jag att han inte alls ljög, och jag älskar sexuell uppmärksamhet, så jag tackar verkligen inte nej.. vi sitter där uppe ett tag men efter ett tag vill han gå ner i källaren och vi är ensamma helt plötsligt, han drar upp min korta klänning lite och föser stringtrosan åt sidan och börjar försiktigt smeka mig.. jag blir fort våt och sugen, då det kommer ner någon för trappan så jag går en bit därifrån och jävlas lite med "E" och "MH" då kommer "H" och pikar att vi ska in på toan, så jag smyger dit och dörren går i baklås, han smeker mig lite mer och säger att nu är det dag att återgälda hans mjuka smekningar..
jag ställer mig på knä, knäpper upp hans jeans och tar kuken i munnen, den är precis lagom för att jag ska få ner hela i halsen och inte kvälja att för mycket så jag suger allt vad jag kan och det var nog väldigt nära på att han skulle komma när någon knackar på dörren, det är "P" som undrar om det är någon där och jag förklarar att vi blivit inlåsta, "P" skrattar och fixar upp dörren rätt snabbt och ger oss en menande blick...
När det började närma sig hemgång kom än en gång "H" fram till mig och frågade om vi inte skulle dra hem till honom.. och jag är aldrig sen när det gäller sex..
Vi kommer in genom dörren, och jag kastar kläderna direkt, går till sängen och ställer mig på alla fyra..
han kommer efter och stannar upp och tittar på mig, sen vänder han mig på rygg och tar fram handklovar... han knäpper fast mig och börjar retsamt slicka mig så jag nästan skriker att han ska ta mig! men han fortsätter tills jag kommit för andra gången, då tar han lös mig och ställer upp mig på alla fyra igen, och innan jag vet ordet av så har han inte trängt in i fittan utan i röven på mig, och jag tyckte först det gjorde sjukt ont, men han tog det så varsamt efter det att jag blev bara kåtare och våtare,
när han sedan börjar smiska mig lite lätt blir jag som tokig och ber att han ska ta mig hårt, men då byter han och börjar knulla mig redan drypande fitta, då dröjer det inte länge innan jag än en gång kommer och känner hur kraften börjar ta slut, kl är trots allt 6 på morgonen...
jag säger att det måste räcka snart annars kommer jag att somna.. så "H" trycker in kuken i botten i röven på mig och riktigt brutalknullar mig!det var så hårt och så våldsamt.. jag blev så jävla tänd av det.. och sedan rycker han ut kuken och säger att jag måste suga!Jag gör lydigt som han säger och tar kuken i munnen, jag tar den djupt igen, leker med tungan och innan jag ens vet ordet av har han tryckt ner kuken i halsen och sprutar som en häst... sen blev det att klä sig och skynda sig hem...
Fröken Fjun tackar otroligt mycket för denna berättelse, skicka mer än gärna in fler! Dom behöver inte vara så här brutala, även älskog duger fint!
Och kom ihåg att alltid:
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det där var ju bara helt vidrigt, inte sexigt eller sensuellt någonstans.

2010-11-20 @ 07:37:17
Postat av: anton

haha mimmi, fixa ett knull så börjar du tänka lite på nya grejer...

2010-11-23 @ 17:08:38
Postat av: Nathalie

Mer sånt här! Men kanske inte fullt så brutalt ;)

2010-12-05 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0