Kommentera mera!

Så att det blir en varierande, informativ och framförallt rolig blogg för alla att läsa!
Jag lovar att ni får vara HELT anonyma, och bara för att göra det hela roligare tänker jag utlysa en "Veckans Babe" på bloggen, så skicka in så många bidrag ni nu vill (ja man får skicka flera per läsare) sen så kommer jag och min expertpanel (bestående av söta, men ack så underhållande och kåta pojkar) att utnämna en "Veckans Babe!" och den som vinner kommer få ha sin Stora bild på bloggen, och sen som liten bild i alla inlägg som görs på en vecka! Lät det som en rolig eller intressant idé? Hur som helst, ni kan skicka bidragen till [email protected]
Och kom ihåg:
Knulla Lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0