Knulla Lugnt!

Under år 2009 anmäldes 37 782 fall av klamydia, en minskning med 10 procent jämfört med år 2008.
Jag hoppas ni alla fortsätter använda kondom!
Det är trots att det är en äldre metod, men det är det enda som faktiskt skyddar oss!
Och let´s face it!
Jag är en av dom få som har sex med väldigt många,
men TROTS det, så har jag aldrig haft en enda könssjukdom!
Vet ni varför?
Fröken Fjun knullar lugnt!

Jag hoppas att ni också använder skydd,
är det något som råkat ut för könssjukdomar?
Maila eller skriv en anonym kommentar!
Vi kan diskutera vidare inom detta ämne
eftersom det tyvärr är en baksida på
världens härligaste sysselsättning!
Och tyvärr så finns det ett otroligt
stort Mörkertal eftersom många inte går och kollar upp sig!
Så kom ihåg:
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Richard

Skriv gärna allmänt om porr och gärna dina tankar om det.

2010-11-13 @ 15:33:10
Postat av: Maria

det här är ju ett ganska intressant ämne eftersom många ungdomar tänker " det händer inte mig " men varför skulle det INTE kunna hända dig om man säger så? hur tänker du kring det? jag tycker personligen att kondomer borde sjunka i pris då det behövs väldigt ofta och gärna delas ut i tex barer och nattklubbar för ett mycket lägre pris eftersom det är oftas då man drar hem någon.

Bra blogg!

2010-11-13 @ 21:35:39
Postat av: emma

Jag är 19 år och jag blev av med oskulden då jag var 16 och jag har haft klamydia två gånger. Jag tänkte "det händer inte mig" , men det gjorde det.



Första gången jag fick det var jag nästan 17 och jag var tillsammans med en kille som sa att han hade testat sig och att han var "ren". Ett halvår in i förhållandet ringde han mig och sa att han fått ett brev från ungdomsmottagningen och det visade sig att han hade kalmydia. Han ljög om att han hade varit och testat sig innan vi blev tillsammans. Jag hade gått runt med klamydia i ett halvår och inte vetat om något. Jag bröt ihop och lovade mig själv att aldrig mer ha sex utan kondom om jag inte var 100% säker på att killen inte hade något.



Men dum som jag var så hade jag sex med en kille utan kondom då jag var utomlands och jag fick klamydia. Men nu har jag lärt mig av mina misstag och har inte haft sex utan kondom sen dess. ÄLSKA KONDOMER!



Mycket bra blogg ! :)

2010-11-14 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0