Hallå!

Nu var det äntligen dags, efter en hel del (mycket) tjat från alla jag i princip känner,
så startar jag...
En sexblogg!
Det är något jag och mina vänner anser oss sakna i bloggdjungeln,
en blogg som förklarar på enkelt sätt, så att alla fattar!
Nu kanske ni undrar: Vad FAN vet du om sex egentligen..
och ja, vad vet jag om sex? jag vet en hel del om sex faktiskt!
jag fick ta över sexualkunskapen när jag gick i högstadiet eftersom vår
dåvarande lärare tyckte att det var pinsamt, men man lär sig ju inte bara av att läsa!
och nu är det faktiskt så att jag Älskar, verkligen ÄLSKAR sex!
Över allt annat! Jag har sex så ofta jag kan, men så många jag kan.
*självklart med skydd!*
Så ni kan skicka in alla frågor ni vill ha svar på,
och det jag nu mot förmodan inte kan, det tar jag reda på åt er!
För att mina släktingar (ni vet mormor) inte ska trilla av pinn när
hon läser denna blogg så har jag valt att vara.. just de!
Anonym!
Men jag svarar som sagt på Alla frågor ni kan tänkas ha om
just sex och samlevnad!
Knulla Lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0