Fröken Fjun ber om Ursäkt!

Har varit iväg på villovägar med Jobbet och glömde ta med mitt internet! Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för sjukt dålig uppdatering! Ska inte hända igen! :)
Så, vad ska nu skriva om idag?
Jo!
Genitalpiercingar, Hiss eller Diss?
Jag personligen gillar det, det både ser fräckt ut och så tycker jag det är skönare om killen har piercingar i kuken, minns speciellt en kille, han hade till och med töjt ut sin piercing så den var rätt tjock, det var nog det skönaste sex jag varit med om! Tjejer däremot har jag inte varit med om att dom har någon, utom vänninor såklart, men dom har ja varken sett eller känt på, så det räknas inte tycker jag! Vad tycker Du om genitalpiercingar?
Slänger in lite allmän info om just genitalpiercingar nedan :)
Röstningen är från Ungdomar.se
hett
25.2%   (35 st)

fult
17.3%   (24 st)

äckligt
33.1%   (46 st)

vet inte/resultat etc
24.5%   (34 st)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag är en tjej och undrar över en sak, hur vet man egentligen om man typ kommer? Hur ska det kännas?

2010-12-02 @ 14:28:54
Postat av: Annon

Hej:) Tack för en jättebra och kul blogg. Verkligen underhållande:) Jag har en fråga, jag och min kille behöver något mer i sänghalmen, kan du ge oss några förslag på leksaker som skulle passa? Tack!!

2010-12-02 @ 14:35:40
Postat av: Johanna

Jag har hört att killars kuk är tummen gånger 3, är det sant? Finns det fler sätt man kan ta reda på storleken på?

2010-12-02 @ 14:38:32
Postat av: Nathalie

Jag kom på en idé, alla andra bloggar har ju en julkalender nu, kan inte du berätta en sex myt varje dag eller något sånt fram till jul, det blir som en liten sex julkalender ;)

2010-12-02 @ 14:40:59
Postat av: Anonym

ganska avtändande imo, både tjejer och killar.

killar ser det hemskt ut på

2010-12-02 @ 16:06:37
Postat av: Anonym :)

Så med andra ord penetrerar man varje gång man sätter in en tampong ? xD

2010-12-03 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0