Frågor och Svar

Anonym undrar:
Hur många har du egentligen haft sex med eftersom du kan så mycket om sex då?

Fröken Fjun svarar: Det beror helt på HUR man nu räknar?
Men jag antar att du vill veta hur många män jag legat med,
och under dom åren som jag varit sexuellt aktiv har jag haft sex med
hm... jag kan inte räkna dom på fingrarna, inte heller tårna...
Jag har haft sex med fler än 20 män, men mindre än 500?
Hoppas jag i alla fall!

Jag har aldrig varit en sån som "räknar" hur många jag legat med eftersom
vissa är bättre än andra, och det skulle ta upp för mycket tid med att hålla
koll på hur många jag legat med!

Ta det enkelt: Jag älskar sex och ligger med dom flesta, du borde testa!
Men kom ihåg!

Knulla lugnt! / Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är det farligt att spräcka mödhoms hinnan?

2010-11-12 @ 02:25:21
Postat av: Anneli

Hej. Jag undrar, ibland när jag har sex och även när jag stoppar in en tampong. Så ibland tar det som "i" ganska långt in, det känns ungefär som.. jag vet inte. Men under sex känns det nästan som han kommer för långt in, men då väntar vi ett tag osså kör vi lite lugnare och då går det bra igen. men det tar så j*vla ont då det väl händer, och jag vet inte vad det som "rör" i. Vet du vad detta beror på? Tacksam för svar! Bra blogg förresten!

2010-11-12 @ 02:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0