Frågor och Svar

Från Sandra:

heej assa jag e en tjej som får imte ihop de me att rida killen.. 
lixom åhh detta e jättepinsamt 
men alltid när jag ska rida så kommer jag förlångt upp o då glider kuken av helt o hållet...
o om jag koncentrerar mej på att jag inte ska komma för långt upp så märker kille de o då njuter verken han eller jag till slut... kan du hjälpa mej hur jag kan göra? 
tack =)

Fröken Fjun Svarar:
Hejsan, ett tips som jag kan ge är att inte luta dig allt för långt fram, och att inte lyfta allt för mycket på kroppen, utan snarare gunga fram och tillbaka, på så sätt stimulerar du din egen G-punk mycket bättre, och det är skönaste sättet att rida enligt mig! Men sen så gör det ju inte allt för mycket om kuken råkar glida ut, eller hur? det är ju faktiskt inte hela världen!
Annars är ett annat tips att luta dig fram och försöka lyfta bara rumpan, inte resten av kroppen, på det sättet är chansen oxå mindre att kuken glider ut! Testa dig fram vettja!
Från Anonym:
Sköna sätt att suga av en kille? Tips lr så?

Fröken Fjun Svarar:
Jag tipsar att du leker mycket med tungan på undersidan kuken, och var försiktig med strängen, den är sjukt känslig! sen kan du försöka få ner den så långt som möjligt i halsen, men säg till killen i förväg att inte röra ditt huvud, då är det lätt att man grips av panik, eller i värsta fall spyr ner kuken på honom, Inte sexigt! Sen ska du inte vara rädd att använda händerna, smek gärna pungen, det älskar dom! (iaf alla jag varit med) Sen har jag testat den underliga metoden att blåsa på kuken! såg det på något tv-program (någon som minns vilket jag snackar om?) och det har då faktiskt varit en succé! Men än en gång, Testa dig fram! det är så olika mellan alla killar!
Fröken Fjun Tackar http://caqtainmorgan.blogg.se/ för det fina tipset i kommentaren i det förra inlägget!

Och kom ihåg,
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Om man har en fråga, och man ska skicka det via mail, vad är din mail? x)

2010-11-29 @ 13:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0