Frågor och Svar

Anonym:
Jag och min kille har inte haft sex än, jag är lite osäker för jag vet inte hur man ska göra å allt dedär.
Kan du inte skriva om något som jag kan tänka på typ som dom flesta killar tycker om?
tack på förhand! :)

Fröken Fjun svarar:

Ett tips jag kan ge (som för det mesta faktiskt funkar) är att kyssas, först på munnen, kyss honom sedan över halsen, för jag menar, vilken tjej tycker INTE att det är upphetsande då killen kysser ens hals? Dessutom är faktiskt örsnibbarna en väldig erogen zon! Jag själv brukar alltid kyssa över halsen, nafsa lite lätt i örsnibbarna och stöna (väldigt lätt) i hans öra, det brukar göra susen! Nu vet jag inte hur du känner inför att ta honom på kuken och liknande, men om inte annat kan du smeka honom övanpå kallingar/byxor, det brukar dom alltid bli riktigt kåta av! Kyss honom över bröstet och över magen, man kan alltid gå ner på honom, men jag vet som sagt inte vad du själv tycker är okej, annars funkar det som sagt att smeka honom med händerna! :) Och tänk alltid på att inte vara allt för hårdhänt med hans kuk eller pungen, det är ju faktiskt den känsligaste delen på killen! :) Det finns Tusen olika förspel, men ett av dom bästa är faktiskt en Massage! det funkar med vanlig hudlotion, men bästa är faktiskt en värmande massageolja, massera/smek honom över ryggen, axlarna, magen,bröstet.. You name it! Och som sagt, spara aldrig på kyssar och smek! Hoppas det hjälpte dig, och när ni väl är där..
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: nathalie lönn

hmm, alltså blir lite svårt att ge tips när man vet att killar gillar olika.

Alla killar gillar inte exakt samma sak liksom.

Men om ni har förspel så kan du ju börja med att runka honom lite försiktigt, inte hålla för hårt eller för löst, sen gör du det hastigare(snabbare).

och sen kan du ju suga lite då och då.

Sen sköter resten sig ;) ''mestadels'' :D:D

2010-11-25 @ 08:09:20
URL: http://caqtainmorgan.blogg.se/
Postat av: anonym tjejj

sköna sätt att suga av en kille?

tips elr nå sånt.

2010-11-25 @ 17:54:37
Postat av: sandra

heej assa jag e en tjej som får imte ihop de me att rida killen..

lixom åhh detta e jättepinsamt

men alltid när jag ska rida så kommer jag förlångt upp o då glider kuken av helt o hållet...

o om jag koncentrerar mej på att jag inte ska komma för långt upp så märker kille de o då njuter verken han eller jag till slut... kan du hjälpa mej hur jag kan göra?

tack =)

2010-11-25 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0