Frågor och Svar

Anonym:
Hur känns de första gången man har sex ? 
gör det ont , eller är det bara skönt ?

Fröken Fjun svarar:
Det är så sjukt olika! Det gjorde jätte ont för min tjejkompis, men jag tyckte bara det var skönt! Allt beror på hur trång du är, och framförallt hur upphetsad du är! Det här med att vara trång är också en rolig grej, om du ofta onanerar före du blir av med oskulden och använder tampong så bör det inte göra minsta ont alls (beroende på hur stor killen nu är, och hur försiktig han är) Men om du aldrig onanerat (och med det menar jag inte bara att smeka klitoris utan att man även penetrerar sig själv *för in något i fittan*) så kan det fort göra ont! Men som sagt, öva på dig själv först (då vet du även vad du gillar när det väl kommer till sexet) och så gör det mindre eller inte ont alls! :)
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag och min kille har inte haft sex än, jag är lite osäker för jag vet inte hur man ska göra å allt dedär.

Kan du inte skriva om något som jag kan tänka på typ som dom flesta killar tycker om?

tack på förhand! :)

2010-11-24 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0