Frågor och Svar

HejHej! Älskar den här bloggen, då jag är väldigt oerfaren vad de gäller sex!:P Du är som en Sexguru för mig! Så fortsätt så!! De uppskattas:D Men hur gör man om man vill prata mer med dig? (Typ msn)... 

Men jag har även lite frågar du kan publicera å svara på om du vill.. 
1. Varför får man inte se nån bild på vem bloggerskan är?
2. Hur pass "rutinerad" är du?;)
3. Vad är de absolut bästa du vet?

Fröken Fjun Svarar:

1. Man kan bara kontakta mig via bloggen eller via mail, så du vet :)
2. Ganska enkelt, min mormor skulle trilla av pinn så fort hon såg att det är jag som bloggar! (och ja, min mormor följer faktiskt denna blogg! lite coolt är de!)
3. "rutinerad" hmm.. jag är en kvinna, en myt en legend, jag är rutinerad! tro mig ;) hihi
3. Det absolut bästa jag vet är  när man varit utan sex ett längre tag och så har man "varierat" sex, allt från smek och kyssar och gullemys till hårdsex! Annars är det så blandat vad jag gillar!  Det beror ju alltid på vad man är på för humör!
Jag är så glad att jag hjälper åtminstonde EN människa i världen i denna djungel av sex!
Men kom ihåg:
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man ha sex även om man inte är byxmyndig ?

och vad händer då isåfall ?

2010-11-23 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0