Frågor och Svar

Anonym: En fråga.. hur kan du veta så mycket om sex och de runt omkring? Seriöst du verkar veta allt in i minsta detalj haha;) Men jag har en fråga också, kan konstig men vad är bästa/skönaste sättet man kan pulla en tjej på? Altså HUR? :)

Fröken Fjun svarar:
Jag vet så mycket om sex för att jag framförallt är intresserad i ämnet och allt som rör det, och när jag var yngre så älskade jag att googla fram saker som jag inte visste, fick jag höra ett påstående så tog jag reda på fakta osv osv, och jag lägger saker på minnet! :)
Det Jag som tjej tycker är allra skönast är nog när killen(eller tjejen) varierar mellan att smeka klitoris och smeker mig, jag har svårt att förklara men när killen har två fingrar i mig så behöver han inte köra dom ut och in (som att han knullar mig) utan det kan vara skönare att han rör fingertopparna där inne, nu kan jag inte svara på vad alla andra tjejer tycker, men så tycker i alla fall jag! Du får helt enkelt fråga tjejen om hon tycker det du gör är skönt!
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: anonym

en fråga:

Något som jag tror alla tjejer känner igen sig i är dom första gångerna man har sex så kan det bli luft i slidan...och det ger ifrån sig ljud.

många tycker det är pinsamt.

vad gör man åt saken?

2010-11-23 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0