Frågor och Svar

Anonym frågar:
"Jag undrar...
vad gör man ifall killen alltid kommer...
sedan vill han inte fortsätta utav låter tjejen inte komma..?"

Fröken Fjun Svarar:
Om jag förstått frågan rätt så skiter killen fullständigt i att tillfredställa dig efter att han själv blivit tillfredställd. Det tips jag kan ge dig är att helt enkelt prata om det, säg att du om man knullar så är man två! Då ska man banne mig jobba för att båda ska få det så skönt som möjligt! Om han skiter i det, så dumpa honom (om han är pojkvän, kk eller vad han nu är) Annars kan ni testa lite med penisringar, ökat förspel, mycket oralsex (alltså att han slickar dig!) så borde det bli lite lättare! Hoppas du fick hjälp :)
Kom ihåg:
Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!

Kommentarer
Postat av: izz

men om killen kommer så tjittlas de så mycket att det blir riktigt jobbigt så man vill inte fortsätta

2010-11-23 @ 21:40:47
Postat av: Anonym

Hejsan vad kan man göra för att komma senare?. de blir jobbigt att man får köra tills tjejen kommer.

2010-11-23 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0