Mina favoritställningar!

"kan du lägga ut en massa, massa sexposer/ställningar & typ (gärna bilder med) .. betygsätta dom efter hur du tycker är skönast? 
jag & min kille behöver lite nytt"

Som Fröken Fjun utlovat: Här har ni!

Jag gillar att rida^^ 6/10
Jag gillar att få den bakifrån i doggystyle ^^ 9/10
Mysigare variant av att rida! 5/10
Otroligt skön ställning då han tränger Djupt in! 9/10
Och självklart: Det ultimata! Två killar på en gång! 10/10
Stulit alla bilder från Wikipedia
www.wikipedia.org


Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!


Kommentarer
Postat av: annie ! '

lite mer än 1 fråga men hoppas du får tid ! :)

1. hur ska man kunna strippa på bästa sätt?

2. tips på förspel ?

3. tips på förspel - & när man väl suger av

jätte bussigt om du svarar på något av det ^^

2010-12-08 @ 19:37:11
Postat av: anonym

kan inte du lägga ut en video när du pullar ? :)



btw, din blogg är jättebra (Y)

2010-12-08 @ 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0