Frågor och Svar

Anonym :) om Fröken Fjun ber om Ursäkt!:
Så med andra ord penetrerar man varje gång man sätter in en tampong ? xD
Fröken Fjun svarar: ja, varje gång du för in ett föremål i fittan så är det penetrering,
samma sak,
varje gång du sticker en nål igenom huden så penetrerar du den :)

(penetrera
  1. tränga igenom
    Granaten penetrerade pansaret.
    Penisen penetrerade vaginan.
  2. tränga in i
  3. fördjupa sig i
    Synonymer: genomtränga )




kt!:
Jag kom på en idé, alla andra bloggar har ju en julkalender nu,
kan inte du berätta en sex myt varje dag eller något sånt fram till jul,
det blir som en liten sex julkalender ;)
Fröken Fjun svarar: Varför inte! Det låter som en jättekul idé,
och det ska jag självklart genomföra!


Johanna om Fröken Fjun ber om Ursäkt!:
Jag har hört att killars kuk är tummen gånger 3, är det sant?
Finns det fler sätt man kan ta reda på storleken på?
Fröken Fjun svarar: Detta är faktiskt en myt, tro det eller ej!
Det är inte precis så att om jag har en JÄTTEkuk
så får jag jätte långa tummar och tvärtom,
kukens storlek är så pass olika mellan dom flesta indivder.
Det finns nog inget säkert sätt att ta reda på storleken
utom att ta på den till den blir hård och sen dra fram tumstocken och mäta!

Visste du förresten att medelstorleken på en hård kuk är 13-15 cm? Och 8 cm slak? ;)



Annon om Fröken Fjun ber om Ursäkt!:
Hej:) Tack för en jättebra och kul blogg. Verkligen underhållande:)
Jag har en fråga, jag och min kille behöver något mer i sänghalmen,
kan du ge oss några förslag på leksaker som skulle passa? Tack!!
Fröken Fjun svarar: 
Jag skulle nästan tipsa på antingen en analplugg,
det är något jag verkligen njuter av!
men ett tips är att börja med en jätte liten i så fall!
Annars kan du alltid skaffa en Fingervibrator! ;)
Riktigt kul och framförallt upphetsande,
ni kan annars testa med penisringar,
vem vet, du kanske gillar det?



Ber om ursäkt att inlägget blev lite fuckat,
men jag kopierade alla frågor direkt och orkade inte ändra allt!
Tack för alla underbara frågor och tips! Och kom ihåg att alltid:


Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0